18 Temmuz 2014 Cuma

Angels Fly High

Son dönemde birçok yerli ve yabancı marka "Flagship" mağazalarıyla cadde ve AVM'leri süslüyor. Bu mağazalar büyük katlı olup içinde koleksiyonlara ait tüm ürünlere yer veriliyor ve özellikle yabancı markalar söz konusu olduğunda eskiden sadece yurt dışındaki mağazasından alabileceğiniz ürünleri bu mağazalardan satın alabiliyorsunuz.


Victoria's Secret için durum bir süredir sadece aksesuar ve makyaj malzemelerinin satıldığı mağazalar ile devam ediyordu, ta ki "flagship" yani tam konsept mağazalarını İstanbul'da açana kadar. Böylesine büyük bir markanın Türkiye piyasasına ilk girişinde tam konsept mağazası açmamasını mantıklı bulabilirsiniz, sonuçta tüketici nabzını ölçmek, davranışı anlamak ve rakip analizleri için ideal bir hareket. Ancak şu anda Türk pazarı tam konsept mağazalarına hazır, bu nedenle İstanbul'un ardından diğer büyük şehirlerde de bu mağazaları görmemiz olası.


Şirket, yatırımı için Avrupa ülkeleri içinde önceliği Türkiye'ye vermiş, bunun arkasında da La Senza markasının Türkiye'deki başarısını göz önünde bulundurmuş. Hali hazırda birbiri ardına açılan AVM'ler de yatırımı hızlandıran etmenlerden olmuş. Türk pazarının global alanda prestij kazandığı ortada, önümüzdeki dönemde daha fazla büyük markanın tam konsept mağazalarıyla karşılaşmak ümidiyle...


Lately there's been "Flagship" stores all around the streets and shopping malls. This store have largest areas and every piece of the collection. Before these stores you used to buy these collections when you go abroad or buy online, especially if the brand is global.


When it comes to Victoria's Secret in Turkey, we used to have these Accesories stores couple of years, until the brand decided to open flagship stores in İstanbul. You could understand that a big brand like this didn't choose to open a flagship store at the first place, in order to see the sales performance, understand the customer behaviors and make a competitor analysis. But now Turkey is ready for these flagship stores, that's why we could see some more of these stores.


Company has decided to make an investment in Turkey, besides all European countries. La Senza is the brand that inpired them to make this decision because of their sales performance in Turkey. And the shopping malls, that keeps up opening helped the decision. It's obvious that Turkish market got prestige in global nowadays, so i hope we could see flagship stores more often.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder