20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bigger the Better

H&M kendi rekorunu kırarak bugüne kadarki en büyük mağazasını (Amiral mağaza) New York'ta açmayı planlıyormuş. Daha büyük mağazanın daha iyi satış getirdiği ve müşterileri mağazada daha uzun sürede tuttuğunun anlaşılmasının ardından tek tek tüm markaların çok katlı mağazalar açtığını görüyoruz. Ancak H&M'in bu mağazada sunduğu şey sadece her yerde göremeyeceğiniz ürünleri değil...



Bu mağazanın özelliği müşterilerine tam bir müşteri deneyimi yaşatmak bu nedenle H&M kişisel stil danışmanı tutarak müşterilerinin alışverişine katkıda bulunmayı hedefliyor. Ancak birçoğumuzun düşündüğünün aksine bu hizmet tamamen ücretsiz olacakmış ve randevu gerektirmeyecekmiş. Burada H&M gibi bir markanın daha çok orta gelirli hatta indirimlerinde daha alt gelirlerdeki tüketicilere hitap ettiğini düşünürsek, bu hizmetin çok uzun ömürlü olmayacağını öngörebiliriz. Ama tabii ki merak içindeyiz, belki de fenomene dönüşecek bir mağaza konseptinin ilk adımlarını atıyorlardır kim bilir?

Opening number design bag

H&M is planning to open its largest store in Manhattan, New York in October. We see every brand started to open their biggest department stores, when they figured out that "Bigger is the better" for their sales. But the thing about this store is not only, the one and only products...


In this store there'll be style consultants ready for the customer to help them shop.The goal is to make the customer feel special and obviously keep them in the store :) But as we thought this service would be expensive, it's not! It'll be free and there'll be no reservations. At this point we could think that as a brand like H&M, that serves mostly to mid-salary class and at some point (with discounts) lower-middle class, could not keep this service going for too long. But who knows maybe they'll show us a phenomenal move that every alike brand would try some time after, we'll see...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder